_Niclas_ Skrevet Juni 27, 2016 Share Skrevet Juni 27, 2016 Hei! Skulle hatt en inspeksjon 1 service på min e46 m3 og har fått ett brukbart høyt prisforslag på Sulland Hamar og lurte på om noen har anbefalinger til ett bra verksted som tar på seg dette med ventiljustering etc og har verktøy til det uten å måtte selge en nyre og en arm. Samme hvor i landet nesten, men helst på østlandet. Kan gjerne sende meg en pm om info. Takknemlig for all hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbergan Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 On 27.6.2016 at 0:46 PM, _Niclas_ said: Hei! Skulle hatt en inspeksjon 1 service på min e46 m3 og har fått ett brukbart høyt prisforslag på Sulland Hamar og lurte på om noen har anbefalinger til ett bra verksted som tar på seg dette med ventiljustering etc og har verktøy til det uten å måtte selge en nyre og en arm. Samme hvor i landet nesten, men helst på østlandet. Kan gjerne sende meg en pm om info. Takknemlig for all hjelp. Du kan forsøke på Bilia på Skøyen. De tar vare på min E92 M3 og prisene på vanlige servicer er ikke spesielt avskrekkende. Tipper dem er samme pris på en E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå