Gå til innhold

BMW E34 525i manuell 192hk delebil selges!!

540I-Bimmerman
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har en noe sliten E34 BMW 520i med 525i motor og manuell girkasse! (M50B25 enkel vanos) stående som jeg går å tenker på å selge hvis jeg får en grei nok pris for denne.. Da disse begynner å bli noe sjeldne nå, og siden sjansen for å få tak i en bil på nytt senere med denne motoren kan bli vanskelig, så selges den absolutt ikke for enhver pris bare så det er nevnt.!

Selv kjøpte jeg bilen i våres med tanker om å bruke motor og gir med tid og stund til et turbo M50B25 prosjekt, Men siden jeg nå fra høsten av skal studere igjen, så blir dette prosjektet lagt på is inntil videre, og siden bilen da bare står her uten noen bruksfunksjon.. Så tenker jeg derfor at det er en idê å selge den.. Det er IKKE noen GOD idê da jeg selv har vært på jakt etter motoren i et par år, og i år endelig fant jeg en!.. Men pga skolegang så vurderer jeg det, om jeg skulle få et bud jeg kan være fornøyd med..

Må nevnes, bilen selges uten:

Front lykter, baklykter, panser, koffertlokk, og bakre eksospotte da denne mangler. Motoren og gir går som en kule uten tikking/andre ulyder fra motor, går jevnt og pent. Heller Ikke noe skraping fra girkassa. Km.stand skal være på litt over 223.000km. Karosseriet har gått i underkant av 500.000km, så selve bilen er ikke særlig bra, svært mye rust her. Så anbefaler kun å bruke den som en såkalt "donorbil". :)

Bilen er fullt kjørbar, men bør likevel hentes på henger da den står uten lykter, panser, etc. Bilen Står på 15-16'' greie alufelger med greie piggfrie vinterdekk.

Tenkte i første omgang å høre hvordan interessen for donorbilen er. Kom med bud! Bud over 12.000,- taes imot.. Bilen står lagret innendørs.

For spørsmål/interesse, ta vennligst kontakt på PM. Bilder kan ordnes.

Endret av 540I-Bimmerman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...