PuppeJens Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Hei. Har slitt ei stund med risting i ratt ved nedbremsing på min e46 330xd 02. Det skjer hovedsaklig fra 70km/t å oppover. Dette har jeg byttet det siste året: Bremseskive begge side foran Calipper + klossa begge side foran Bærearm med foringer begge sider foran Støttestag begge side foran Balansert dekkene Er litt tom for ideer på hva det kan være så tar gjerne imot innspill. Har liggende et par styreledd, er det vits å bytte det for å sa ta en hjulstillingskontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 hva med endeledd? Er den generelt thight i hjulstillinga når du går over? Hjullager er også fine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PuppeJens Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 Glemte å nevne at hjullager har også blitt byttet, bare på høyre side. Skal sjekke endeledd imorgen, er så å si det eneste igjen å bytte der fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Kjenn godt i hjulene klokken 6-12 og 9-15. Vil tro at om det er så mye at du kjenner det med bremsing så skal du kjenne slakke når du rigler i dem også. Skader uansett ikke å komme under den å få kjent over alt av foringer heller. Var ristinga der etter at du byttet skiver også eller er det noe som har kommet tilbake? Du kan være uheldig med helt nye skiver også om de er bremset godt varme og så kjører du i en real vanndamm å får kjølt dem ned for raskt eller om du har bremset dem skikkelig varme å stopper uten at de får kjølt seg ned med luft en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå