e65m57n2 Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Hei.. er det noen i Akershus / Oslo som kan hjelpe meg med koding på en e65, m57n2? jeg trenger koding til AUX og koding til webasto, evt andre forslag om noen har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Hei, Lenge siden jeg har sjekket trådene her, så kan hende du allerede har fått gjort dette. Jeg har sikkert mulighet til å hjelpe deg med noe her. Vet ikke hva du skal kode på Webastoen? AUX er ikke noe problem, så sant du har ny nok ASK (kodes i MMIGT). Jeg skal på ferie nå, men kan sikkert avtale noe. Holder til i Akershus nord og kjører helst ikke innenfor ring 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e65m57n2 Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 22 timer siden, Bayerfun skrev: Hei, Lenge siden jeg har sjekket trådene her, så kan hende du allerede har fått gjort dette. Jeg har sikkert mulighet til å hjelpe deg med noe her. Vet ikke hva du skal kode på Webastoen? AUX er ikke noe problem, så sant du har ny nok ASK (kodes i MMIGT). Jeg skal på ferie nå, men kan sikkert avtale noe. Holder til i Akershus nord og kjører helst ikke innenfor ring 3 du har pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå