divad Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Hei. Ønsker å bytte motor/gear i min E28. Hadde M30B34 i tankene. Som sagt i topic er jeg på jakt etter noe som er klart til å monteres i bil. Ikke delemotorer, ukomplett etc. Om det mangler dynamo, el.nett eller annet småtteri er ikke det noen hindring. Er også på jakt etter Borbet A i 17", gjerne med 10" bredde bak. Kan kjøre et stykke å hente. Kontakt her eller 95015923 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet August 21, 2016 Forfatter Share Skrevet August 21, 2016 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet September 4, 2016 Forfatter Share Skrevet September 4, 2016 Borbet har jeg skaffet, så da leter jeg bare etter M30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 BUMP! Er det ikke flere M30 igjen i landet? O.o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå