Robin Stangnes Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 (endret) Hallo! Jeg eier en 320i E90 (N46B20) og lurte på hva som er anbefalt for å få grommere lyd i denne? Noen som har noen type sportseksos å anbefale som faktisk har en fin og passende lyd? Eller om det er greit å bare fjerne original lyd-demper og eventuelt ettermontere en universal fra Simmons? Tittet på lufterfilter fra K&N også, men er dette noe å bytte til? Ikke det at det vil hente noe effekt, men lyden vil da bli dypere.. Hvordan vil dette slite på motor sammenliknet med det originale? På forhånd, takk for svar! Legger med et bilde av bilen. Endret August 5, 2016 av Robin Stangnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 5, 2016 Share Skrevet August 5, 2016 Har en megan racing bakpotte jeg hadde på min e92 320i . Den gir en passe dyp og grom lyd, til å kun være 4er. Lite brukt . Meget pent utseende på den. Rustfritt stål selvsagt. Den kan du få kjøpt😀 Robin Stangnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Stangnes Skrevet August 7, 2016 Forfatter Share Skrevet August 7, 2016 Tar kontakt med deg på pm!👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå