pedlex Skrevet August 11, 2016 Share Skrevet August 11, 2016 Er det noen i landet som er flink med e46 320D? Ønsker å få start på bilen min. Den stoppet av seg selv under kjøring for 2 år siden. Har vært på Bmw verksted 3-4 ganger på feilsøking og koding av ECU og EWS uten hell. Har prøvd 2 ganger å byttet ECU/EWS m/nøkkler osv. Bilen går på startgass. Bilen startet hos bmw med deres data tilkoblet, dysetrykk og motor er helt i orden. Er brudd eller feil med elektronikk som gjør at den ikke starter. Så spørsmålet mitt er enkelt, hva kan jeg gjøre billigst for å få start? Den enkleste løsningen for å få den til å gå? Har brukt 45000 til nå og ønsker ikke bruke 27000 til hos bmw for ny hjerne/koding, da dem ikke kan garrantere den vil starte. Verdien på bilen er stort ikke mer så dillemma skjønner dere. Nå vil den ikke lengre kinne på starteren etter siste besøk hos Bmw, da dem gav opp. Hilsen fortvilt Bmw eier Troms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet August 11, 2016 Share Skrevet August 11, 2016 Høres litt spesielt ut dette. hvis du har brukt 45000 på et verksted som ikke kan fikse bilen din så er ikke det mye til bmw verksted. hvis du eller dem er sikker på at det er feil med elektronikken så er vel den enkleste løsningen å fikse elektronikken. dessverre tror jeg ingen her inne i forumet kan stille en diagnose på bilen din over nettet... jeg hadde tatt en alvorsprat med det verkstedet. lykke til. det er kjipt når bilen må stå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå