Geir Einar Helgeland Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Som tittel sier så må jeg nå i gang med og bytte toppakning, men da jeg ikke er sikker på hva jeg trenger så tenkte jeg at jeg fikk spørre her inne Jeg har fått en til og bytte for meg, jeg må kun stå for innkjøp av det som trengs og planing av topp. Så hva utenom selve pakninga må jeg kjøpe? Har titta litt men ser at det er forskjellig tykkelse på pakningene så er usikker på hva jeg skal kjøpe? Bilen det gjelder er en 04 e46 320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 I fronten på pakningen, det som stikker på utsiden av blokka og topplokket er det et hull eller 2 hull som viser hvor tykk pakningen som er på er. Planes topplokket må du kjøpe pakning som er tykkere, som angis med flere hull i fronten av pakningen. Er det 2 hull i den du har så er den med 3 neste om du planer topplokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå