Joachim S Hamar Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 (endret) Hei. Har problem med at baklysene på min E46 coupe blinker ca vert 20 sek. Trodde det bare var de uorginale led baklyktene som satt på som gjorde det, så kjøpte et sett originale, med de oppfører seg likt. Noe som vet hva feilen kan være? Endret August 18, 2016 av Joachim S Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 21, 2016 Share Skrevet August 21, 2016 Bilen er vel levert med vanlige glødepærer i baklysene regner jeg med, så da må du kode om LCM modul slik at denne vet at det er LED som er i bruk og ikke vanlige glødepærer. Jeg måtte skifte LCM modul og kode om denne da jeg monterte LED på min e39 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 21, 2016 Forfatter Share Skrevet August 21, 2016 47 minutter siden, kabeldeigen skrev: Bilen er vel levert med vanlige glødepærer i baklysene regner jeg med, så da må du kode om LCM modul slik at denne vet at det er LED som er i bruk og ikke vanlige glødepærer. Jeg måtte skifte LCM modul og kode om denne da jeg monterte LED på min e39 touring. Stemmer. Har bestilt meg en bmw scanner, så da får jeg prøve 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå