Bimmer Bridi Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 Hei. Jeg har en bmw 1998 modell bmw e39 520i. Idag når jeg skulle ut og kjøre kom det plutslig en rød varsel lampe med som ser sånn ut ((!)) og bremsene er mye dårligere enn de var før og det er betraktelig mye mer vandring på pedalen, det virker som bilen bremser bare med halv kraft. Hva kan dette være? Ifølge instruksjonsboka står det att de kan være en feil med håndbrekket eller med det hydrauliske bremsesystemet. Rekner med det ikker er håndbrekket når det er mye dårligere bremsekraft og mere vandring i pedalen. Er det noen sensor jeg kan prøve og bytte? Kan det være ABS modulen som er gåen? har lest mye på forum men finner ingen bra svar på hva det kan være! Mangen sier att det kan være dsc trykk sensoren(legger ved bilde) men min ABS modul har ikke denne sensoren som er avbildet. Er det noen andre som har vert borti dette før? Jeg hadde blitt evig takknemmelig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Du må få kjørt en diagnose test på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 Ja var planen det, men lurte bare på om noen andre hadde vert borti det samme. Det virker nesten som om det er luft i bremsesystemet men jeg kan ikke finne noen lekkasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå