Ole Mikal Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 (endret) Hva må gjøres før å bygge om en 99 mod m52b20 til m62tub35/44 av samme årgang? Vanskelig å få dette godkjent? Veldig dyrt prosjekt? Endret August 27, 2016 av Ole Mikal ErikTveit reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 enkelste for deg er en delebil, da har du alt du trenger. skaffe dokumentasjon på at karosseriene er like og vil derfor tåle påkjenningene. så må du bytte HELE forstillingen siden v8 forstillingen er forskjellig. så bytter du bakstillingen pga diff og bremser. er lettere å bytte hele enn deler av den, så må du tenke vekt, foraksel vekt og total vekt. vektene får du ikke endret, og en v8 er tyngre enn r6 motor. da jeg bygget om min 728ia til 740i så kostet deg meg en delebil til 30ish tusen, minus delesalg, tror eg havnet på 14tusen kr for å bygge om Ole Mikal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå