Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann.  

Jeg har prøvd å søke etter info på dette men finner ikke noe.  Om det finnes så link gjerne så stenger jeg tråden,  og beklager unødvendig trådstart. 

Jeg har nettopp kjøpt en herlighet av en 2002 e46 330i touring.  Kom til Norge i januar og har stort sett stått lagret i en kjeller i Tyskland.  Den en i veldig god stand.  Jeg er forelska.

Men som mange andre her ønsker jeg jo å ha Telefon funksjon,  men fortsatt tilgang til multifunksjons rattet.  Det som gjør at jeg må skrive her er at jeg ser ikke ut til å ha cd veksler.  Kun kadett.  

Og jeg finner ingen  ledninger som tilsynelatende skal la meg koble til en cd veksler.  Og heller da ikke en mediabridge eller noe annet lignende for å få de funksjonene jeg ønsker. 

Stort sett,  Bluetooth streaming av musikk Spotify / nettradio o.l samt telefon funksjon på rattet og navn på samtale i displayet.  Her har jeg sett noen som har idashbordet og noen som har på navn enheten. 

Jeg har 16:9 Navi med kassett bak. 

Kan jeg bruke en av disse modulene for å oppnå de funksjonene jeg vil ha uten kassett?  Jeg holder tim i Oslo,  er det noen butikker dere kan anbefale som kan gjøre dette profesjonelt? 

Det bør nevnes at kunnskapen min når det kommer til denne typen arbeid er rimelig utilstrekkelig og vil dermed ikke egentlig begynne å rote på den nye kjærligheten selv. 

Spør gjerne om dere trenger utfyllende info,  og igjen jeg håper ikke jeg har startet en tråd unødvendig. 

På forhånd takk 

Alex 

Endret av Nailz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...