visiks Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Hei dere! Etter å ha hatt min 116i i fem måneder kjenner jeg at, som fryktet, så er det litt for lite krefter. Den fungerer fint til dagligdags kjøring i hovedstaden, men jeg og min samboer har familie rundt om i Norge, og ved forbikjøringer er det ikke optimalt. Bilen jeg kjører i dag er en Le Mans blå 116i E87 '07 med 115hk M-sport. Jeg har modifisert eksosen ved å fjerne bakre lyddemper og erstatte med rør... (). Jeg ga 86000 for den og kan vel plusse på 30-40 tusen på neste bil. Dette er jo ikke et kjøp som haster, så jeg vil ha god tid til å følge med på markedet. Har dere noen forslag som dere vil lufte? Noen biler dere synes er morsomme og gode som dere tror vil være en god investering? Eneste kravet mitt er vel at den skal være sprekere enn 116i, og være manuell og med bensin hehe Har sett på 120i og 125i, samt noe 3-serie. Kjøregleden har jo vært enorm med 1-serien i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå