Mics85 Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Hei. Har fått ett rart problem med kupevifta i bilen min som jeg trenger hjelp til å tolke... 530D -00 Hatt en del problemer med at kupevifte slutter å virke. Feilsøkt en del. Men er bare hobbymekaniker, så begrenset hva jeg forstår meg på av bilelektrisk. Her er problemstillingen: Hvis jeg setter inn gamle/ødelagte motstand som sitter i luftkanalen fra vifta, så starter vifta på full effekt uavhengig om tenning er på eller av. Dette er jo forsåvidt greit. Så skifter jeg til ny motstand, og alt virker som det skal. Men neste dag virker det ikke! Repeterer da med gammel/ny motstand, og vifta går igjen...... Hva er det som skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Hva slags merke er den nye motstanden? Hadde problemer med en jeg bestile fra ebay. Funka greit i noen mnd, men så nekta vifta å skru seg av uavhengig om tenning var av eller på. Bestilte Febi motstand, og har fungert fint i snart 1 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 skal ikke se vekk fra at viften er dårlig og du må bytte den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå