minim Skrevet September 2, 2016 Share Skrevet September 2, 2016 Jeg har kikket litt etter en ny 1-2din radio med DAB+ og har prøvd noen, men synst ikke noen av dem har vært verdt prislappen. De fleste har irriterende komplisert måte å dele opp dab kanalene på med tungvint navigering i menyene for å finne alle samt en elendig skjerm. Jeg kunne i starten først tenke meg en 2din touch også, men det er jo ikke noe slikt med kapasitiv touch (slik som på telefoner fra etter nitten pil og bue) kun den typen med skjerm som man må betjene med knyttneven for å få respons. Det finst et fåtall modeller med kapasitiv, men de koster 10k+ 1dins spillerene har stort sett kjøpt opp skjermene fra restlageret til casio når de laget kalkulatorer på 80 tallet ser det ut til. De har lite informative skjermer og igjen så er det knotete navigering for å få tilgang til dab kanalene. Har en VW touran også med innebygget DAB radio og til og med her er det noe knoting med å velge "bånd" for å finne forskjellige kanaler. Er det rett og slett bare slikt man må leve med? jeg kunne tenkt meg en informativ skjerm, kapasitiv touch, dab radio uten "bånd" valg og pris under 4-5000kr. Finst dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå