Zlasken Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 Hei, vi har utstyr til å måle ut innsprøytningsmengda på 525tds og holder på å stille til, er de noen som har dataene kor mange mg/h den skal ha? 525tds, 1998, e39, m51 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 Bruker å ligge på +/- 5mg/stroke på driftsvarm motor. Men dette vil aldri bli helt 100% kontra å justere den i skikkelig benk. Styra litt med dette i vinter, fikk den til å gå skikkelig etterhvert. Vanvittig lite som skal til for å endre på dieselmengden. Jeg justerte den til rundt 6mg/stroke før jeg stramma boltene, da gikk den ned til 5mg/stroke. Så sier jo litt hvor lite som skal til. Zlasken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zlasken Skrevet September 4, 2016 Forfatter Share Skrevet September 4, 2016 Da må ej berre spør, e ditta på tomgang eller med pådrag? forige eier hadde stilt på pumpa og no holder vi på å stille inn igjenn, de virka som den ikkje fær diesel når vi bikka 3 tusen omdreininger, de dreg relativt dårlig opp til 3 tusen med men etter de virka de som de e så godt som stopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 På tomgang. Hva ligger den på nå da? Zlasken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zlasken Skrevet September 4, 2016 Forfatter Share Skrevet September 4, 2016 1 time siden, osteper skrev: Bruker å ligge på +/- 5mg/stroke på driftsvarm motor. Men dette vil aldri bli helt 100% kontra å justere den i skikkelig benk. Styra litt med dette i vinter, fikk den til å gå skikkelig etterhvert. Vanvittig lite som skal til for å endre på dieselmengden. Jeg justerte den til rundt 6mg/stroke før jeg stramma boltene, da gikk den ned til 5mg/stroke. Så sier jo litt hvor lite som skal til. Da må ej berre spør, e ditta på tomgang eller med pådrag? forige eier hadde stilt på pumpa og no holder vi på å stille inn igjenn, de virka som den ikkje fær diesel når vi bikka 3 tusen omdreininger, de dreg relativt dårlig opp til 3 tusen med men etter de virka de som de e så godt som stopp 2 minutter siden, osteper skrev: På tomgang. Hva ligger den på nå da? Den ligge no på 3+ - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 Det er for lite, prøv å få den opp på 5 eller 6 og se hvordan den går da. Zlasken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zlasken Skrevet September 4, 2016 Forfatter Share Skrevet September 4, 2016 Va oppe på dei verdiane tidligere i dag og da ruste bilen sej berre opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 Still den inn til 5mg og napp ut lmm. Så tenker jeg den går greit igjen jeg Zlasken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zlasken Skrevet September 5, 2016 Forfatter Share Skrevet September 5, 2016 He fått til bilen og den går fint no, fikk stillt inn og ser ut til å virke takk for hjelpen alle osteper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå