Gå til innhold

Samsung S7 bluetooth problemer

Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har en E60(oktober 2009) med CIC proff. Har nå etter å ha byttet fra Samsung S6 til Samsung S7 fått problemer med bluetooth.

Alt kommer opp som det skal på skjerm å en kan bruke alt. Men under samtale så kobler bluetooth ut å inn med varierende mellomrum. Altså blir lyden borte fra bilen å en må bruke mobilen manuelt en stund før lyden plutselig kommer tilbake til bilen. Dette skjer hele tiden. Var innom Bavaria i Stavanger å hørte med de om de kjente til dette problemet, noe di ikke hadde hørt om påstod di.

Etter han jeg snakket med hadde sjekket litt mer, så sa han at jeg kunne oppdatere bilens bluetooth sjøl via usb kontakten i hanskerommet. Men etter å ha sjekket på nett, så virker det som dette ikke går likevel, da jeg ikke får lastet ned software fra BMW, når jeg legger inn rammenr der en kan laste ned denne software. Så da kommer spørsmålet mitt. Må jeg da inn til BMW å betale di en større formue for å fikse dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Remi Berg skrev:

Regner med du prøvde å laste ned fra bmw.no?

Hvis du går til bmw.com/update å taster inn VIN så skal du få lastet ned software til bilen din.

Har prøvd å laste ned ned fra bmw.com ja. Men den godkjenner ikke mitt VIN nr. Dette har nok å gjøre med at jeg kun har usb i hanskerommet, å det ikke er mulig å oppdatere via denne usb kontakten.

Til Minim

Nei har ikke prøvd med noen Iphone siden Iphone 5, å ikke kommer jeg til det heller. Var nok dårlige opplevelser med søpla til Iphone 5. Om BMW basere deres biler på at folk kun kan bruke Iphone, ja da er dette siste BMW jeg har. Bluetooth er en universal standard som ikke bør være låst til et spesielt produkt, å ikke bør et bilmerke låse bilene deres til en mobil fabrikant heller. BMW vil nok tape passe bra på det om de låser seg til eple dritten. Er MANGE flere Android mobiler i bruk enn eple dingser, å sådan vil det forbli i al evighet.

Å siden min Samsung S6 fungerte 100% så vil jeg tro det er grunnet nyere versjon av bluetooth er tatt i bruk på S7.

Får gå å høre med den lokale sjappa(Holmane Bil) om de kan oppdatere dritten. Går ikke det, ja da blir nok bilen rimelig fort byttet ut. Gidde ikke bruke 10-15K på å få bluetooth/DAB+ til å fungere. Å siden jeg egentlig har mer behov for en bil med bedre plass bak(liten varebil, ja da er sjangsen stor for at det blir en Ford varebil i stedet(med Bluetooth/DAB+) fra fabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...