Snekkar1 Skrevet September 11, 2016 Share Skrevet September 11, 2016 Hei er det noen her inne som har erfaring med å bytte fjører framme på x5 e70 2008.? er det noe spes jeg trenger av verktøy, eller bør tenke over.? har blitt rådet til å koble fra batteriet før jeg byner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snekkar1 Skrevet September 11, 2016 Forfatter Share Skrevet September 11, 2016 Da er fjærene byttet, og alt gikk som smurt. Så da trenger jeg ingen gode råd lenger😉 minim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet September 11, 2016 Share Skrevet September 11, 2016 Hvilken type fjørklemmer brukte du? Jeg brukte 199kr kamikaze klemmene til Biltema og det blir siste gangen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snekkar1 Skrevet November 13, 2016 Forfatter Share Skrevet November 13, 2016 Jeg var heldi og fikk lånt meg årntlig fjerklemmer, sån som står fast i ett stativ på hjul , der man pumper sammen fjer med en pedal. Vet ikke hva det heter men var hvertfall smart👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 Senket eller bare byttet? Hvis senket, har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå