Gå til innhold

Motorlampe kommer og går


Sulim
 Share

Anbefalte innlegg

Har en BMW 316i touring e46 som jeg kjøpte i April. Den har runda 253.000 for en drøy uke siden. Har et problem med den ved at plutselig må jeg holde nøkkelen i 4-5 sekunder før bilen starter, den står liksom og prøver men får ikke startet med engang. Og når jeg får startet bilen til slutt så står turtallet rett under tallet 1, og bilen mister helt kraft. Motorlampa kommer opp, men er fortsatt mulig og kjøre og komme opp i fart. Samt så vil ikke turtallet gå lenger en tallet 3. Også kan det komme en dag hvor bilen fungerer helt perfekt og motorlampa er borte, også kan det plutselig komme et jævla rykk hvor bilen skrur seg av i 1-2 sekunder mens jeg bare cruiser i feks 50 km i timen så kommer turtallet tilbake til der det var igjen, så kommer motorlampa tilbake og den mister kraft. Har også opplevd et par ganger nå at bilen plutselig skrur seg av når jeg står og venter på grønt lys feks. Prøvde å bytte luftmengdemåler, som ble anbefalt av noen mekanikere. Men det funket ikke i det hele tatt. Håper noen kan hjelpe meg med dette, så jeg slipper å bruke undøvendig penger og bytte undøvendige ting!!

Endret av Sulim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...