Hawkon88 Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Jeg har en ix som er gått ca 300 000. Problemet er at styringa er helt merkelig. I godt driv, svinger bilen ekstra når demperne setter seg. Dvs, hvis jeg har 80-90 inn i en sving, vrir på rattet for å ta kurven som normalt, responderer bilen med å gjøre svingen enda krappere når jeg allerede er "i svingen". Problemet blir værre i høyere fart. Bilen kjennes tight og fin i foringene, litt klakkelyd når jeg presser ned på tårnlager. Stiv og grei fremme, noe myk bak. Sving problemet gjelder kun når bilen krenger, og er ikke noe problem i humper. Jeg er blitt fortalt at det står på fjærer fra cab. 4hjulskontroll skal være i orden. Jeg har ikke sett papirene, men har ingen mistanke om noen problemer. Noen som har peiling på hva problemet er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 30, 2016 Forfatter Share Skrevet September 30, 2016 Det var ene lollipop- foringen fremme som var gåen, bare jeg som ikke har sjekket godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå