e301984 Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 (endret) Jeg har en Bmw 320i 1984 mod jeg kjøpte for to uker siden. jeg kjørte den noen kilometer før jeg parkerte bilen. den har nå stått ute i 2 uker! prøvde å starte den idag. den starta på første forsøk men gikk veldig ureint(virka som den ikke gikk på alle sylinderne) prøvde å sette den i gir å kjøre litt men da døde den. fikk ikke start på den igjen da startern tokk kvelden. fikk start da jeg trille starta men den fjuska å turtallet gikk ikke over 3500-4000. rista veldig på tomgang på 500omdr. prøvde sette den i gir å kjøre men da døde den igjen. Hva kan være galt? noen som har noen tanker ideer? Takker for svar Endret September 24, 2016 av e301984 Feil årsmodel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e301984 Skrevet September 25, 2016 Forfatter Share Skrevet September 25, 2016 Ingen som har noen tips om hva det kan være? Når jeg prøver å vri på startern så hørtes det ut som bensinpumpa står å går hele tida men startern vil ikke gå rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e301984 Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 utrolig hvordan det hjalp ved å fylle bensin flaut men sant.. bensin målern var defekt vell og merke å viste halv tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå