Aune Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Hei, er ny på forumet så kan være jeg legger ut på feil plass eller feil måte :/ Men uansett, det er problem med girkassen eller clutchen. clutchens gripepunkt er veldig langt ute iforhold til det den var før. Er det bakke eller prøver du å akselerere noe særlig "glipper" giren og motoren øker i turtall mens resten av bilen ikke klarer å følge etter. Ps: er ny til å fikse på bilen fortsatt men prøver å lære. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Dvs at clutchen slurer? Enten er clutchen ferdig, eller så er systemet lekk. Har problemet oppstått plutselig, er det sannsynligvis lekkasje. Da ville jeg prøvd å lufte clutchen for å se om det blir bedre. Aune reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aune Skrevet September 24, 2016 Forfatter Share Skrevet September 24, 2016 Det oppstod plutselig ja, rett og slett bare lufte den? 😅 ikke erstatte noe eller ser jeg når jeg lufter den hvordan det ser ut? Takker så meget for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Hvis det hjelper å lufte, er det en indikasjon på hull i systemet. Problemet vil da komme tilbake, så luftingen er bare for å feilsøke hvis du ikke ser noen åpenbare lekkasjer. Deretter må selvsagt lekkasjen utbedres. Aune reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aune Skrevet September 24, 2016 Forfatter Share Skrevet September 24, 2016 Da prøver jeg på det, takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå