Fonderen Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 God kveld, godtfolk! Jeg har lest en del gjennom trådene for å finne samme problemstilling, men har ikke funnet noe som treffer helt. Si ifra hvis jeg har bommet og det finnes en lik tråd, men: Kjørelysene er original xenon, og når bilen utsettes for litt mer "stress" enn vanlig (hard nedbremsing, kraftig sving eller akselerasjon), så starter lysene å flimre/blinke i et minutt eller to, før det gir seg i en mindre periode. Hvis jeg kjører som en prest, uten at bilen utsettes for samme presset, så er det mindre flimring. Det skjer litt på begge sider, men mest på venstre side. Pærene viser normal farge, og de bruker ikke lang tid på å tenne når bilen startes. Jeg mistenker at det kan være ballastene som begynner å synge på siste verset, men de er rådyre hvis man skal bestille originalt fra GS Bildeler eller BMW-forhandler. Er det noen triks i boken for å feilsøke ned til riktig komponent før det svis av alt for mye på noe som kanskje er unødvendig? Jeg har åpnet opp og sett at pære og koblinger sitter skikkelig festet, så problemet ligger ikke der. Tips, triks og forslag mottas gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå