1251 Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 Hei folkens... jeg har ik så mye erfaring med BMW å nå har dynamoen min på vei til å dø ut.. målte 12,13v så spørsmålet er. Er orginal dynamo til BMW noe spesielt bedre en den GS selger som er bosh sin. Er 300kr i forskjell ik at det betyr noe men den har originale er bestillings vare å den fra bosh har de inne. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 (endret) 7 minutter siden, 1251 skrev: Hei folkens... jeg har ik så mye erfaring med BMW å nå har dynamoen min på vei til å dø ut.. målte 12,13v så spørsmålet er. Er orginal dynamo til BMW noe spesielt bedre en den GS selger som er bosh sin. Er 300kr i forskjell ik at det betyr noe men den har originale er bestillings vare å den fra bosh har de inne. Hei. Jeg har i mange tilfeller brukt bosch dynamo å kan si de fungerer veldig bra. Tror ikke det har noe å si egentlig på kvaliteten. Har lenge kjørt med bosch dynamoer å aldri opplevd noe kjedelig. Så om du har dårlig tid hadde jeg heller bare valgt bosch isteden for å vente på original bmw. Men det er nå meg og mine meninger. Endret Oktober 26, 2016 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1251 Skrevet Oktober 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2016 Ok.. takk jeg bare lurte siden mye av utstyra på bilen er avhengig av spenning.. så lenge det holder 2,3 år er fornøyd.. bosh er en av de bedre merkene også men vet bare an noen ting skal man helst bruke orginale deler.. men jeg hører på DG å tester det ut..takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå