Torbjørn90 Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Hei! Nylig kjøpt meg Bmw igjen, og lurer på om det er et orakel der ute som kan hjelpe meg med noe.. Bilen det gjelder er en 320d e90, 2007 modell. En ting jeg la merke til da jeg prøvekjørte bilen, var en slags durelyd foran - tror det kommer fra venstre side. Kunne nesten høres ut som om en kjører på grovere asfalt enn en egentlig gjør. Tenkte først at det kunne være pga dårlige dekk ( disse må byttes ), eller om det kunne ha vært et dårlig hjullager. Byttet til vinterdekk, som var relativt nye, men lyden var der fortsatt. Sjekket om det kunne være et hjullager hos verksted da jeg tok en teknisk sjekk på bilen. De finner ingenting galt. De mente på at det kunne være at dekkene var slitt på en spesiell måte, som gjør at det kan "dure" littegrann. Har ikke fått kjent etter enda om de føles "ujevnt slitt" på innsiden. Han mente forresten også at forestillingen ikke måtte justeres. Noen som har noen erfaringer med dette? ( beklager om jeg poster feil sted btw, ny her og generelt idiot på data ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayEK Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 Kan det være noe så banalt som at plastdekselet over motoren dirrer inntil stag som går fra frontrute til dempertårn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå