Kruste Skrevet November 22, 2016 Skrevet November 22, 2016 Har en ulyd i forstillingen på min E60 når jeg kjører over kvasse kanter el. Har byttet lenkearmer, endeledd og de store gummiforingene på stabstaget, men lyden er der fremdeles. Var inne hos NAF på sjekk i høst, med de kan ikke finne noen slitasje så jeg vet rett og slett ikke hva det kan være som lager denne lyden.
Hawkon88 Skrevet November 22, 2016 Skrevet November 22, 2016 Tårnlager eller bærekuler tipper jeg på..
Gorrhysa Skrevet November 22, 2016 Skrevet November 22, 2016 Opplevde dette på min også, var tårnlageret som var dårlig.
Kruste Skrevet November 22, 2016 Forfatter Skrevet November 22, 2016 Er vel en del arbeid å bytte tårnlagrene ? Høres ut som om det er begge sidene også, er liksom en tung dunkelyd.
Kruste Skrevet November 22, 2016 Forfatter Skrevet November 22, 2016 Casterstagene skal etter sjekk hos NAF være OK. Bestilte time på verksted i dag for bytte av tårnlager på begge sider så da får jeg håpe det ordner seg.
Kruste Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Skrevet Desember 12, 2016 (endret) Tårnlager og støtdempere er byttet, men lyden er der fremdeles..... Må da være bærearmene, kan slarken være så liten at man ikke merker dette ved skikkelig kontroll av bærearmene og likevel forplante seg i bilen ? Må være veldig nøye på at absolut alt er OK på disse bilene da de ser ut som om de er hypersensitive for den minste slakk Endret Desember 12, 2016 av Kruste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå