Jimmbo20 Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 Heii. Har en 530d som plutslig finner ut at den ikke vill starte. Å når den først starter så må jeg alltid kinne i. 5-10sec før den starter. Den kan starte vær dag i en uke å så plutslig vill den ikke starte igjenn. Å da må jeg somregel vente en god stund før den starter igjenn. Noen som har noen ide om hva det kan være? Nytt disel filter å d kommer disel. Takker får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 (endret) Er den lett å starte når det er mye Diesel og vanskelig når det er lite? Det var symptomet på min gamle tds, da var pumpa i tanken dårlig. Fungerer bilen vanlig når du først får start? Endret Desember 18, 2016 av bmwmann24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimmbo20 Skrevet Desember 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2016 Like vanskelig uansett. Å når den først starter så går den som en klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Desember 19, 2016 Share Skrevet Desember 19, 2016 Du må få lest av feilmeldinger, så du har noe å gå etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 Åssen er temperaturen ute de dagene du ikke får startet vs de dagen du får startet da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimmbo20 Skrevet Desember 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2016 Temperaturen har ikke noe å si. Fikk opp feilmelding 2550 feil rail trykk ved start, overvåking feilaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå