FlyMan Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 (endret) Hei alle sammen! For noen dager siden jeg var på EU Kontroll. Jeg Ikke kom fra Norge, og jeg forstår ikke alt. Har 5 punkter at jeg trenger å fikse og en jeg forstår ikke: 5.3.4 Opphengskuler og ledd a) For stor slitasje pa kingbolt og/eller foringer eller i opphengskuler/ledd, Hoyre, Bakre, Fremre endeledd bak har slakk. Kan noen skrive meg hvem deler jeg skal fikse? Min bill: BMW 5 serie 2001 520i 170hk Tusen takk, Mvh, FlyMan Endret Januar 4, 2017 av FlyMan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Tror jeg ville ringt verkstedet og spurt hvilken del de mener,få de til å presisere litt bedre hvilken del det er snakk om. Her er en som har samme problem: http://bimmers.no/forums/topic/807992-mangel-på-kontrollpunkt-534-opphengskuler-og-ledd-på-e46/ Der står det bakre bærearmsforing på samme punkt som du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå