Mr.G Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Hei! Har en 2014 BMW 320d X-drive - 90 % av kjøretiden er det en utrolig irriterende pittring, eller småkort vibrasjon på gasspedalen. Bilen var plaget med nøkking i drivverk, og fikk byttet fordelerkassa på garanti. Nå nøkker den ikke lenger, og det er helt supert, men fremdeles er det altså vibrasjon i gasspedalen der til en hver tid (omtrent). Har hatt den inne til vurdering samtidig som de vurderte bytte av fordeleskasse, men ingen av mekanikerne på BMW som prøvde bilen kunne kjenne noe, av en eller annen grunn (?!).. Vi er flere brukere av bilen, og vi er rimelig frustrert av dette. Vibrasjonene er der når man har lett gasspådrag, når man hviler forten på pedalen for å oppretteholde hastighet ved normal kjøring. Er det noen som kan ha noen mening om hva dette kan skyldes? Kommer ingen vei med Bavaria foreløpig.. de mener jeg må vente til det skjer noe helt tydelig.. frustrert.. :/ På forhånd tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter82 Skrevet Desember 8, 2018 Share Skrevet Desember 8, 2018 (endret) Hei, fant du noen gang ut av dette? Har nettopp kjøpt 320i X-drive og har samme problemet. Endret Desember 8, 2018 av Petter82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larstr95 Skrevet Juli 23, 2019 Share Skrevet Juli 23, 2019 Fant dere noe mer ut av dette? Føler jeg har noe lignende på min 330e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå