urgem3 Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Har i den siste tiden begynt og opplevd at bilen helt random stopper når den er i nærheten av tomgang. Feks: Jeg starter opp bilen, så går det 2-3 sek, så stopper den Jeg må skru av og på tenning, så starter den og stopper etter 2-3 sek Slik fortsetter den til evig tid. Men dersom jeg ruser den til over 1500 rpm, og holder den 5-6 sekunder, for så og sleppe den sakte ned, så holder den seg på tomgang, og kan stå der lenge, ( ikke prøvd mere enn 30 minutter) Eller dersom jeg starter opp, og kjører med en gang, så stopper den ikke. Problemet kommer igjen, når jeg kommer inn mot et kryss/parkering etc. eller skal stoppe, så fort jeg trår inn clutchen og girer ned for og bremse ned, så stopper den om den detter ned til tomgang, og tenneng må helt av, og på igjen for at den skal starte. Det er helt uavhengig om bilen er varm, eller kald Jeg har ingen feil koder i heletatt, og drivstoffilter og fødepumpe er nettopp byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå