slideways Skrevet Februar 6, 2017 Skrevet Februar 6, 2017 Selger en ny mishimoto alu radiator til e36 m3, kun prøvemontert i bil, har også ny mishimoto alu ekspansjonstank og mishimoto øvre og nedre silikon radiatorslanger. Har også det kortere venstre radiatorfeste for de som vil ha denne i e36 som har mindre radiator enn m3 orginalt Alt er helt nytt og ubrukt, har kvitering på det. Selges helst samlet kom med bud Ring/sms på 99322183 eller pm
bmwm2 Skrevet Februar 6, 2017 Skrevet Februar 6, 2017 Kan du antyde en pris? Hvor holder du til i landet?
slideways Skrevet Februar 7, 2017 Forfatter Skrevet Februar 7, 2017 Kostet 1148 dollar med frakt og toll til norge for alt sammen... så kom med et bud Delene ligger i kristiansand, men jeg bor i oslo, kjører strekningen ofte så kan fint leveres i området mellom der
bmwm2 Skrevet Februar 11, 2017 Skrevet Februar 11, 2017 Siden du ikke har en pris antydning byr jeg ut ifra de nye alu radiatorene som er annonsert på finn.no til 3500. Da byr jeg det samme altså 3500 for kun radiatoren, da jeg ikke kan bruke resten for jeg skal ha den i e30 m3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå