Soterud1809 Skrevet Mars 16, 2017 Share Skrevet Mars 16, 2017 Har en E34 520, 1996 modell Etter jeg har startet den og kjørt en liten tur ca 2 min, stopper den og går f.eks inn på butikken fjusker den veldig etter jeg har startet den, ruser jeg den opp skikkelig blir den helt normal, å går heilt reint. Forslag? Går helt fint etter vegen å fjusker ikke å, kun etter en liten kjøretur å lar den stå litt. Akkurat som om den blir rå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplotheone Skrevet Mars 20, 2017 Share Skrevet Mars 20, 2017 (endret) Bytt plugger så blir det Sikkert bra min 523 fjuska bare plutselig og etter butikk stop og gikk dårlig bytta plugger net så ny!test det eller kansje bensin filter Endret Mars 20, 2017 av Duplotheone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soterud1809 Skrevet Mars 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2017 Bensin filter er nytt er bare sånn ett en kort tur å når den da står litt, starter å ruser den opp så er den helt normal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå