Sveisern Skrevet Mars 22, 2017 Share Skrevet Mars 22, 2017 Hei! Kjøpte meg i høst en E30 med m20b25 motor 1986 modell. Den har gått ujavnt på tomgang og har dampet uvanlig mye siden jeg fikk den. Jeg så at den svettet mye fra toppakninga og bestemte meg da for å bytte pakninga. Jeg sendte også toppen til planing, og trykktesting hos KSM i Skien. Men problemet mitt er at etter bytte av toppakninga går den forsatt som den gjorde før. Og etter 10 min med kjøring stopper den og vil såvidt starte igjen, og hvis jeg da får starta går den forferdelig dårlig og er ikke til å kjøre med. Jeg la også merke til at jeg fikk det melkeaktige stoffet under oljepåfyllingslokket, som tyder på at det er vann i olja...Kan det da være mulig at det er en sprekk i blokka? Jeg kjøpte nye strekkbolter og alt er dratt til med riktig moment + grader og rekkefølge. På forhånd takker jeg for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå