Kim Braastad Sisjord Skrevet Mars 23, 2017 Share Skrevet Mars 23, 2017 Hei, jeg vil gjerne bruke plassen til tåkelys bryteren min til et 52mm instrument på min E39. Er det noen som vet om tåkelys bryter fra e30 passer i det ledige hullet ved siden av? Eller en annen bryter som passer? Vil gjerne ha bryter til tåkelys:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 23, 2017 Share Skrevet Mars 23, 2017 slik gjorde jeg det i min e38, tilsvarendes funker på e39. bryter med grønn prikk på venstre side er av og på med tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Braastad Sisjord Skrevet Mars 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2017 Jeg hadde håpet å få brukt den ledige plassen ved siden av. Ikke så glad i å lage hull i det originale listverket. Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 23, 2017 Share Skrevet Mars 23, 2017 (endret) du kan jo bare lage hull i den plastikken da, jeg har jo ikke plastikken der med intrumentet, så ingen problem å legge opp bryter der. bryteren min e fra biltema Endret Mars 23, 2017 av D.Toft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå