Arise Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 (endret) Hei! Har en E46 sedan jeg kjøpte i 2011. Jeg kjørte bilen ca 5000km, og tidelig 2012 ble bilen parkert. For 2 år siden ble bilen trillet fram igjen, og det ble montert M fangere rundt hele bilen. Deretter ble ned pusset og lakkert i original BMW Sapphie Black, og bilen ble nok en gang parkert i en krok og glemt. Det står montert på splitter nytt TA Technix coilovers, og helt nye 18" dekk. Det følger med komplett sett brukte shadowline lister rundt vinduer/dører. Det som må gjøres for at bilen kan tas i bruk igjen er hjulstillingskontroll mtp coiloversettet, samt gå over alle bremser da bilen ikke har vert i bruk på 5 år. Da jeg parkerte bilen for 5 år siden, så kom ABS lampa sporadisk på. Det ble tatt en diagnose, og en ABS sensor er dårlig. Ellers er det bare montering av lister rundt vinduer/dører. Klips til lister bør byttes. GS/Koed har disse til en billig penge. Det kan være andre ting også da bilen ikke har vert i bruk på mange år, men dette er alt jeg vet om. Ellers har bilen lyst skinninteriør. Pris: 40.000, evt bud. Kan gå billigere ved rask handel. Bilen står parkert tildekket innerst i en krok, men bilder vil bli tatt dersom det er seriøs interesse. Bilen må hentes på henger mtp hjulstilling og bremser. Holder til i Hordaland. Endret April 2, 2017 av Arise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian Hauge Skrevet Mai 15, 2017 Share Skrevet Mai 15, 2017 Har du bilde av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå