inakw Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 Hei! Trenger å få lest av feilkoder på min BMW X3 E83 2005 modell og det er ingen merkeverksted i nærheten her. Noen som har slikt verktøy i Sogndal eller omegn? De har forsøkt å lese den av på et verksted, og får blant annet opp koden Motor- 4212 Sylinder 1 glødepluggkrets 3FFO, Bremser 5E40- hastighetssensor h s bak strømtilførsel 5DEC overføringstilfelle. 5E3E hastighetssensor h b. Håper noen kan hjelpe! Ina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simbru Skrevet April 9, 2017 Share Skrevet April 9, 2017 Eg har utstyr for å lese av feilkodar. Held til i Lærdal, men er i Sogndal daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inakw Skrevet April 20, 2017 Forfatter Share Skrevet April 20, 2017 Hei! Takk for svar! Tatt bilen til Bergen så får ordnet det der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inakw Skrevet Mai 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2017 On 09.04.2017 at 21.58, simbru skrev: Eg har utstyr for å lese av feilkodar. Held til i Lærdal, men er i Sogndal daglig. Hei! Hvilket utstyr er det? Fått tips om at jeg trenger en spesiell type"/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simbru Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Av program brukar eg sjølv INPA og Rheingold/ISTA. Dei forskjellige programma er omtalt i første posten her: Ellers har du linker til forskjellige program og kabel her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inakw Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 On 09.04.2017 at 21.58, simbru skrev: Eg har utstyr for å lese av feilkodar. Held til i Lærdal, men er i Sogndal daglig. Hei! Hvilket utstyr er det? Fått tips om at jeg trenger en spesiell type"/ Hei!! Har du et nummer jeg kunne nådd deg på? Skulle gjerne lånt/leid INPA dersom det er mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simbru Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 On 23.5.2017 at 20.20, inakw skrev: Hei! Hvilket utstyr er det? Fått tips om at jeg trenger en spesiell type"/ Hei!! Har du et nummer jeg kunne nådd deg på? Skulle gjerne lånt/leid INPA dersom det er mulig? Sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå