sanity Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Hei! Jeg vet det er mange tråder her inne angående start problemer med bmw e39, og jeg har lest gjennom mange av dem. Velger likevel å starte en ny tråd for å stille spørsmål angående feilkode ved ews på bilen min. Den starter ikke, men når jeg vrir om nøkkelen så kommer alt det elektriske på. Den starter bare ikke. Alt annet fungerer på den. På feilkoden som kom opp på ews'en, så står det at den ikke ikke finner nøkkel."no key detected" Det jeg da lurer på er hva som er galt, hva bør skiftes. For det er snakk om heftig pris dersom hele ews settet må byttes. Kan jeg slippe unna med bare å bytte nøkkel f.eks? Beklager om dette innlegget er som kopi av andre, men jeg har lest meg blind her inne på forumet xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mckth Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 Startsperre?, mulig du må få kodet inn nøkkelen på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerino Skrevet Mai 17, 2017 Share Skrevet Mai 17, 2017 Mulig ringantennen rundt tenningslåsen ikke klarer og lese nøkkelen. Prøv med reserve nøkkel eller så kan et verksted med godt nok diagnose apparat lese om det tipper mot nøkkel, ringantenne eller EWS styreenehet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå