Sveggis98 Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Jeg for ikke åpnet passasjerdøren. Dørhåndtaket virker veldig slapt og låsepinnen klarer ikke å komme helt opp når jeg drar i dørhåndtaket. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Dra av dørtrekket, og sjekk wire? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveggis98 Skrevet Mai 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2017 Kun det besje skinntrekket mener du? Jeg prøvde å få av hele panelet men det lot seg ikke gjøre😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 (endret) Se om du får demontert det innvendige håndtaket, også drar du i kabelen. Prøv å få litt WD40 "inni" døren, også tar du og prøver å åpne døren raskt flere ganger etter hverandre. Flytt setet helt bakover, prøv å løsne litt på gummilisten rundt døren, også lirk hele dør panelet av. Eneste måten å fikse dette på er å få fjernet panelet. Endret Mai 27, 2017 av Melanki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveggis98 Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 Men må jeg ikke få opp døren før jeg kan få lirket opp panlet, eller kan jeg lirke opp panelet før jeg har fått opp døren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 Får du ikke låst opp døren slik at den kan åpnes? Dvs virker ikke sentrallåsen og du kan ikke åpne fra utsiden heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveggis98 Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 Ja, det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaaugust Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 Sett nøkkelen i døra, og vri. Samme skjedde med mi passasjerdør en gang og da åpnet den seg kun hvis jeg satt nøkkelen i låsen, og da så det ut som om låsepinnen kom litt lengre "opp" og døra funker perfekt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 Tror ikke det er nøkkelhull der om jeg ikke tar helt feil. Men du kan eventuelt koble batteriet ditt av for å åpne døra å deretter sette batteri poler på igjen for å så feilsøke både mekanisk og med pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveggis98 Skrevet Juni 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2017 Da har jeg prøvd alle forslagene uten hell . Men jeg har nå tatt av høyre bak dør slik dere ser på bildet for å prøve å komme inn til låsen. Kan jeg dra ut gummien som ligger mellom døren og bilen, eller vil den bli ødelagt da. Noen forslag på hvordan jeg burde gå frem her fra? Takk for alle forslagene og all hjelpen så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaaugust Skrevet Juni 17, 2017 Share Skrevet Juni 17, 2017 On 6/7/2017 at 23.19, Enes Yakici skrev: Tror ikke det er nøkkelhull der om jeg ikke tar helt feil. Men du kan eventuelt koble batteriet ditt av for å åpne døra å deretter sette batteri poler på igjen for å så feilsøke både mekanisk og med pc. Ok, Beklager da. Jeg har ihvertfall nøkkelhull på begge fordørene på min E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveggis98 Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 Det går helt greit aaaugust Sentralåsen er jo ødelagt, men hvis jeg hadde fikset sentallåsen vil den da la seg åpnes? Og hvordan fikser jeg eventuelt da sentrallåsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aaaugust Skrevet Juni 18, 2017 Share Skrevet Juni 18, 2017 Må si jeg vet ikke... Da det skjedde på min så fungerte det ikke å bruke sentrallåsen August Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå