Gå til innhold

Ombygging av setekobling (E39) HJELP!


KevenEkjeBorte99
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har en 1997 bmw e39, og har gammeltypen sete tilkobling som består av 3 enkle tjukke ledninger til koblingen, men har vært å kjøpt skinnseter som ser fine ut, ikke skrokkene og bølgete, fant ikke noe fint av det som er gammeltype seter til e39, så måtte handle meg fra en 00 modell, den hadde nyere kobling seffølgelig da, også var jeg å hentet koblingen til setene som går fra selve bilen, som du kobler i setet, men på sjoførsiden var det flere tynne ledninger, kan tenke meg det er varme i setet ( noe jeg ikke har fra før av og ikke har lyst til å montere opp), men finner ikke ut av hvilken ledning som tilhører hver sin ledning til de tre tjukke ledningene fra bilen, har lest at det skal gå å bygge om til nyere kobling, men finner dessverre ikke ut hvordan, håper noen her kan hjelpe meg .:?

Om dere vet eller har tegning på koblingene som er forklart med hvilken ledning som er til hva, så hadde det vært til hjelp det også, det gjelder både nyere og gammeltype kobling :)

PS: Gjerne si ifra om det kunne vært et annet emne tråden her kunne ligget under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...