Mickl Skrevet Juni 29, 2017 Skrevet Juni 29, 2017 Vurderer å selge bilen E92 335i N54 2008mod. km: 80.000km pris: 399.000,- Bilen har blirt godt behandlet, og oppgraderingene er gjort av meg(mekaniker). 1.plass beste E9x GS treffet, og 1.plass beste Stance vårtreffet til BMWCCN. Oppgraderinger motor: - VRSF catles downpipe 3" - VRSF intercooler stepped 5" - aFe force cold air intake - Hartge quad Axle back exhaust - MHD Stage 2+ map Oppgraderinger diverse: - KW V2 understell - ESR sr06 felger (9,5" / 10,5") - Performance bakluke spoiler - Performance nyre/grill - Custom headlights - Carbon quad diffuser - AKRYM front lip - Grøftelys removal - Carbon folie på tak - Integrert alpine sub og forsterker - M3 sideskjørt har jeg liggende Diverse utstyr: - Svart Dakota skinn - Navi business - M sport innvendig og utvendig - Xenon Custom headlights - Elektriske seter med memory For mer informasjon, vennligst ta kontakt på Tlf, da jeg ikke er så aktiv her fortiden.. tlf: 950 05 096 mvh Michael Ellefsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå