BimmerFan! Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 Sophistogrå har så vidt jeg vet kommet i to utgaver, henholdsvis A90 (-2011) og B90 (2011-). Grunnen til at de sluttet med A90 var pga. jordskjelvet i Fukushima, Japan hvor fabrikken som produserte pigmentene til A90 ble jevnet med jorden. Noen som vet om det er merkbare forskjeller på A90 VS B90 (som jeg har) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 På generelt grunnlag så vil jeg si at det er merkbar forskjell om det er forskjellige pigmenter. Hvorfor spør du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet August 18, 2017 Forfatter Share Skrevet August 18, 2017 5 timer siden, asv skrev: På generelt grunnlag så vil jeg si at det er merkbar forskjell om det er forskjellige pigmenter. Hvorfor spør du? Pga. Kjøp av en del som er ferdig lakkert 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 13 minutter siden, BimmerFan! skrev: Pga. Kjøp av en del som er ferdig lakkert 😀 Hadde regnet med at det blir kræsj. Avhengig av hvor stor/hvilken del det er, så er det ikke sikkert det er så galt, men jeg har et irriterende godt øye for fargeforskjeller så jeg er veldig skeptisk til slikt. BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå