stoltbmwelsker Skrevet August 23, 2017 Share Skrevet August 23, 2017 Hei! Tok innbytte i min f10 med en e90. Denne bilen har hengerfeste som konstant står ute, knappen blinker rødt. Har koblet på bosch scanner vi har på jobben å funnet 0 feilkoder. Byttet ut koblingen med ny kobling, da denne hadde adapter tull fra før av. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få det svingt inn? er så stygt med hengerfeste som konstant står ute, og jeg kjører aldri med henger uansett. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikeln Skrevet Januar 11, 2018 Share Skrevet Januar 11, 2018 Hei! Fikk du fixet det? Eg har ikkje rød blinking eg har inget lys. Og den står fast ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Januar 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2018 Fikk ordnet det ja, men bilen er solgt nå var kontrollboksen i mitt tilfelle. Tok også opp motoren å smurte godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpboen Skrevet August 25, 2018 Share Skrevet August 25, 2018 Har samme problem på min E90. Står konstant ute. Mye styr og kostbart å bytte denne kontrollboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå