Kjorebmw Skrevet Oktober 16, 2017 Share Skrevet Oktober 16, 2017 Heisann, på vei hjem etter å ha byttet felger, hiver bilen seg i full gass, når eg sparket i gasspedalen ga den seg i noen millisekund før den hev seg på full gass igjen. På tomgang går den helt normalt. Dette er en BMW e46 320d, 2001 mod, MANUELL. Noen som kjenner til dette problemet? Er veldig avhengig av bilen, den hadde ingen før symptomer, dette skjedde helt plutselig. Sitter stor pris på hjelp! Evt forslag til hva det kan være, finner ikke noe lignende på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 16, 2017 Share Skrevet Oktober 16, 2017 Turbohavari? Hvordan er det med hvitt røyk ut fra eksosen? Har opplevd dette flere ganger. Havarert turbo å bilen blir kvelt av olje å klikker fullstendig. Er det full gass selvom du slår av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjorebmw Skrevet Oktober 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2017 Skal sjekke fargen på eksosen når eg kommer hjem. Er ikke full gass når eg slår av bilen, den fungerte også normalt på tomgang,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå