Sydvest Skrevet Oktober 25, 2017 Share Skrevet Oktober 25, 2017 Syntes lyden i bilen er helt ræva, skal ha nye høyttalere og ny spiller. Siden jeg er velsignet med Navi Professional, multifunksjonsratt og telefon i bilen, tenkte jeg å se etter noe som støttet dette. Støtte for knappene på rattet er det viktigste. Navigasjon og telefonstøtte er egentlig uvesentlig. Hadde kanskje vært greit med en unnskyldning til å fjerne den fæle antenna på taket. Da er vel Eonon det åpenbare valget? Har ingen erfaringer med merket, men har hørt at det er kinaprodukt så har vært litt usikker. Er det noen vesentlige forskjeller mellom disse to. Syntes det var merkelig at den nyeste og beste hardwaren skulle være billigst...GA8201 $325.00GA7201A $345.00 Hvor mye burde jeg legge i høyttalere for å få noen betydelig oppgradering fra det originale? Og burde jeg bytte noe mer enn bare dem? Tenker da på forsterker e.l. Skal i første omgang kun bytte høyttalerne som er i dørene fremme. Kan være verdt å nevne at jeg skal sette i en 12" sub når jeg får ny spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå