hamnvik Skrevet Januar 7, 2018 Share Skrevet Januar 7, 2018 (endret) Hei Kjøpte meg en BMW e46 330xd 2002 med 236xxx km på telleren for litt siden. Den ble kjøpt med ukjent motorfeil. Etter mye sjekk og tenking endte det med handel for en god pris. Kjørte bilen hjem i garasjen. Røyk mye av eksos og oljelampa kom på når når jeg stoppa i garasjen hjemme. Startet å demontere eksos for å komme til å sjekke turbo som første pungt. Den var helt gåen. Så kjøpte ny garret turbo å monterte. Hadde av toppdeksel med mere for å komme til turboen. Eksosen var full av olje så har nok kjørt alt rett dit. Etter å montert alt tilbake får jeg ikke start på bilen. Det er ingen feilkoder med autodata fullverson Injectorer har vært av en gang til å vært til sjekk hos nordiesel i Tromsø. Fungerer som de skal Ny startmotor er også montert Har på hjelpestart for å få nok strøm til å turne. Den blir veldig fort "slapp" å bruker strømmen fort opp. Hører pumpen under sjoførdør går Alt av ledninger er sjekket x antall ganger og kontakter Får diesel frem til injectorer Da jeg hentet bilen startet den med en gang. Sto i varm garasje. Stårr i 3-4mnd. Den var hentet med bilhenger da den startet å ryke mye. Lite kjørt siste 8år av dame til og fra jobb. Noen som har forslag til videre feilsøking og tips om hva som kan være galt? Mvh Jonas Endret Januar 7, 2018 av hamnvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå