Turbotrille Skrevet Januar 8, 2018 Share Skrevet Januar 8, 2018 Har en hel E46 318i 1998 modell som skal høgges. Panser, spylertank og koppholdere mangler, resten skal selges. Jeg har ikke begynt å demontere noe enda, kom gjerne med ønsker og bestillinger på det dere ønsker. Flere bilder kommer etterhvert som jeg demonterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Januar 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Januar 23, 2018 Share Skrevet Januar 23, 2018 Hei. Tilstand og pris for motor, komplett med ledningsnett, ECU. Mest mulig komplett. Tilstand og pris for hjulsett. 17" el 18"? Hvor befinner delene seg. Gjerne kontakt på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Januar 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2018 Tilstand på motor utover at den startet og gikk uten massemåler vet jeg ikke, bruker nok trolig litt olje da det sto en liter i bagasjerommet til etterfylling. Motoren er komplett med girkassen akkurat nå, samt starter, dynamo og ac kompressor, ecu og ledningsnett er der også. Slik den står nå så ønsker jeg 2500 for hele pakken, kan selges billigere med mindre deler. Felgene er 17" med 2 dekk med godt med mønster og 2 med mindre godt mønster i, alle har nok mønsterdybde igjen. Størrelse på dekk er 225/45-17, husker ikke merke. Ønsker 2000 for hjulene. Delene befinner seg i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå