seviste Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 Hei! lurte på om noen glupinger har forslag på hva som er galt med bakstillingen min. har ikke fått den på bukk enda, men blir om et par dager Var ute å kjørte her om dagen, så kom jeg på en smal vei å det kom en møtende bil, jeg måtte bråbremse så hjulene låste seg. gikk bra vel å merke. nå etterpå har jeg merket når jeg kjører mellom 80-110 å slipper gassen så kommer det buldring fra bakstillinga.. som sagt har ikke fått sjekka enda men viss noen har noen kjappe forslag så setter jeg pris på det! :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now