idarrom Skrevet Mai 3, 2018 Share Skrevet Mai 3, 2018 Hei! Tilbake på bimmers etter mange års fravær, nå har jeg endelig fått kjøpt drømmebilen. En E24 fra 83. Fant en rimelig en i Sverige i vinter og fikk hentet den hjem, så at kanalene var litt rustne, men der og da virket det som om det kunne holde en stund, og at det var noe jeg kunne ta på sikt... Ved nærmere ettersyn viser det seg dessverre at kanalene er ren kjeks, som bare blir holdt sammen av "understells-guffa". Har dekket det til med kjemisk metall og ny understellslakk, og håper den går igjennom kontrollen hos vegvesenet, men uansett må kanalene byttes, enten den blir godkjent eller ikke denne gangen. Er det noen her inne som er gode på sveising og kunne tenke seg å hjelpe meg med å holde denne varkre bilen på veien? Selvfølgelig mot betaling. Sveising er en av de tingene jeg er helt grønn på og tør ikke bruke denne bilen som min prøveklut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idarrom Skrevet Mai 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2018 Oppdatering: Bilen gikk forøvrig igjennom kontrollen hos vegvesenet idag, slik at den har fått norske skilter, men bilen må uansett ha nye kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idarrom Skrevet Mai 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2018 Er det ingen som har noen å anbefale for en sveisejobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå