Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

For en ukes tid siden merket jeg at bilens luftanlegg har sluttet å fungere. Dette gjelder både varm- og kaldluft. Dette var noe jeg merket over natten, da det plutselig ikke fungerte når jeg skulle skru det på. Det har altså ikke gitt noen tegn til dårlig effekt før det plutselig sluttet helt. Per dags dato kjenner jeg bare en ekstremt svak pust fra systemet.

Har som dere sikkert skjønner ikke mye peiling på hva dette kan gjelde, og heller ingen anels på hva som burde gjøres! Alle tips om hvordan jeg burde gå frem taes imot med stor takk! Det er forøvrig en BMW 316i, 2008-modell.

Jonas

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...