espedalh Skrevet September 15, 2018 Share Skrevet September 15, 2018 Hei. Har en F31 2012 modell. Jeg har dimme funksjon på speil inni bilen, med regnsensor osv. Men på side speilene er det ikke dimme funksjon, såkaldt electrochromic mirror glass. Så ønsker jeg å bytte ut speil glassene i side speilene, disse som har varme+dimming, så kommer problemet: Ledningene til dimme funksjon er ikke i speilene fra før, sånn det ser ut så har jeg, blink lys på brun og gul ledning, varme på brun og sort ledning, motor på speil på grønn, rød og brun ledning. Noen som vet hvor jeg kan finne signalet fra speil innvending som aktiverer dimme funkjsonen? På forhånd takk for all respons!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 Hei, Jeg har montert dimbart M5 speil på E39. Jeg tror det er 2 ledninger fra innespeil til begge glass i side speil. Når speil akiverer, så er begge glass i side speil dimbart. Du må finne PIN output på pluggen som viser for E39 nedenfor. Skjemaet er for E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 Dette er in DIY for E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 18, 2018 Share Skrevet September 18, 2018 Her er linken til WDS https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f30-320d-lim/wiring-functional-info/body/mirrors2/exterior-mirrors/FpmM9a3p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå